7 неймовірно красивих фільмів для естетів
Швидкoплинність буднів чaстo нe дoзвoляє нaм рoздивитися крaсу тa нaсoлoдитися нeю. Втім, знaйти її в житті нaбaгaтo прoстішe, ніж нaм здaється. Вaртo лишe звeрнутися дo мистeцтвa в всего лучшего-якиx йoгo проявах – живопису, музики чи кіно. Щоб надихнути вам, ми зібрали сім кінострічок, які стануть безграмотный лише їжею для розуму, а й насолодою в (видах очей.
«Жити своїм життям»
Фільми режисера «нової хвилі» Жана-Люка Годара наповнені французькою естетикою у кожному кадрі. Подібні чорно-білі стрічки просякнуті чуттєвістю, а затяжні крупні плани героїв дозволяють перейнятися інтимністю моменту. «Жити своїм життям» розповідає для дівчину на ім`я Нана, яка пливе из-за течією і приймає всі подарунки долі. Проте в результаті вони призведуть прежде трагічних наслідків.
«З на барскую ногу заплющеними очима»
Естетика Стенлі Кубрика зачаровує забороненими темами. Магія його фільмів – у безмовних сценах. Як казав самолично режисер, «найсильніші сцени, що запам`ятовуються, – безлюдный (=малолюдный) ті, де говорять», і ми з ним повністю згодні. Культова явление «З широко заплющеними очима» з Ніколь Кідман і Томом Крузом у головних ролях розповідає для подружню пару, за красивою картинкою ідеальних стосунків якої ховаються таємні бажання, ревнощі, невдоволеність і жага по нових відчуттів. Чарівності фільму надає і напівтемрява, завдяки якій відчуваєш себя частиною чогось таємничого та інтимного, ніби підглядаєш следовать чужими секретами.
«Пирушка, хто біжить по лезу 2049»
Друга частина фантастичного фільму 80-х для позаземні подорожі Ріка Декарда у 2019 році отримала нове прочитання. Возьми цей раз за розповідь історії взявся режисер Дені Вільнєв, а продюсером виступив режисер першої частини Рідлі Скотт. У тандемі у них вийшов майже тригодинний футуристичний фільм з неймовірними кадрами, які показують майбутнє, дескать світ заполонили нові технології та штучний інтелект. Навіть якщо лейтмотив футуризму та навали кіборгів вы не цікава, кінострічку варто подивитися заради неложно збудованих кадрів, корекції кольору та зразкової операторської роботи.
«Агенти А.Н.К.Л.»
Бойовик з елементами комедії знято вслед мотивами телесеріалу 60-х, а це означає, що минуя посилань до цього десятиліття без- обійшлося. Сюжет захоплює з перших секунд. У центрі уваги опиняються банан агенти, один із яких працює держи ЦРУ, а другий – на КДБ, і це совершенно відбувається у розпал Холодної війни. Поверх певні події двом ворогам любое ж таки доводиться забути про протистояння і об`єднати свої зусилля. Изображение насичена як захоплюючими екшн-сценами, этак і локаціями – від Венеції до самого Берліна. Режисер Гай Річі демонструє свою любов прежде розкоші, вибираючи готелі у стилі бароко та помпезні будинки пользу кого фону.
«Виживуть тільки коханці»
Фантастична драматическое представление оповідає про пару закоханих вампірів, Адама та Єву. Вони – повна протилежність одне одного. Єва живе в Марокко і (чувствовать порожнє життя, гарні місця та стильний одяг, а Адаша – простий та злегка соціопатичний музикант з Детройта, який поважає особистий простір та цінує тишу. Але, як відомо, протилежності притягуються. Вирішивши якийсь время пожити окремо, вони усвідомлюють, що мало-: неграмотный можуть одне без одного, і Єва перебирається в Детройт, щоб допомогти коханому подолати депресію. Томишко Хіддлстон і Тільда Суінтон стали ідеальним втіленням головних героїв, які приваблюють своєю загадковістю та містичністю. Окремої уваги заслуговує род Єви. Муза багатьох дизайнерів Тільда Суінтон виглядає в андрогінних костюмах, етно-вбраннях та спідній білизні гармонійно, а її незвичайна зачіска взагалі стала культовою пользу кого кінематографа.
«Солодке життя»
Класик кінематографа Федеріко Фелліні знає, як догодити і критикам, які ганяються вслед за сенсами в сюжетах та режисерською майстерністю, таково і глядачам, що бажають насолодитися гарними кадрами та приємною історією. Этюд «Солодке життя» 1960 року стала переломною про кінематографа – саме після неї стався перехід від фільмів-блукань вплоть до водночас серйозних та розважальних. У «Солодкому житті» Фелліні вперше експериментує з масштабами локацій: сцени у знаменитому фонтані Треві, зйомки з гелікоптерів та нескінченні сценічні майданчики з головною ареною получи Віа-Венето. Дія фільму розгортається у 1950-х, це історія журналіста та письменника зі світських кіл Марчелло Мастроянні, який закохується у просту дівчину Емму.
«9 1/2 тижнів»
Фільм «9 1/2 тижнів» просякнутий забороною та пристрастю. Крім сюжету, побудованого довкола теми сексу, ця вид – оммаж 1980-го. Головні герої, яких зіграли Міккі Рурк та Кім Бейсінгер, носять вільні вбрання класичних відтінків: довгі пальта з високими плечима, легкі блузи та сукні, елегантні маскулінні костюми та недбало одягнені сорочки возьми голе тіло. Щодо естетики фільму в цілому, в таком случае на перший план виходять герої, саме предварительно них прикута вся увага – навіть романтизований Нью-Йорк стає актором другого плану. Приємно і захоплююче спостерігати по (по грибы) мовою жестів головних героїв і, звичайно ж, їхніми сексуальними іграми, які захочеться повторити з коханою людиною.